Wednesday, 10 July 2013

h&m summer sales



Tak jakos wyszlo, ze letnie przeceny przejda mi troche kolo nosa. Nie moge sobie pozwolic na codzienne bieganie po sklepach, ale H&M nie moglam sobie odpuscic, i tam wlasnie znalazlam  trzy elementy dzisiejszego zestawu. Bluzke upatrzylam sobie juz wczesniej, a spodnie i torebka wpadly mi w oko przypadkiem. Prawde mowiac szukalam rurek w kolorze czerwonym, ale te tez sa ok.












bluzka, spodnie i torebka - H&M %
bizuteria - H&M
sandalki - New Look


2 comments:

  1. Koszula prześliczna :) Kopertówka i buty również ładne. Fajny wzorek na paznokciach, szkoda, że nie pokazałaś go z bliska :)

    ReplyDelete
  2. bardzo fajne czerwone spodnie, ostatnio coraz częściej spotykam je w outfitach



    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    ReplyDelete

Zchecamy do komentowania i za kazdy komentarz bardzo dziekujemy.