Monday, 24 June 2013

red converse


Do niedawna nie rozumialam fenomenu 'conversow', ale od jakiegos czasu zaczely chodzic mi po glowie, az pewnego dnia stwierdzilam, ze musze je miec. Wiedzialam na pewno, ze bedzie to model z wysoka cholewka, ale mialam dylemat co do koloru ( biale czy czerwone ). Dlugo sie zastanawialem az w koncu stanelo na czerwonych. Nie zaluje wyboru, a na biale moze jeszcze przyjdzie czas. :)
Butki zamowilam na zalando.be.







Thursday, 20 June 2013

H&M striped blouse












bluzka i szorty - H&M %
buty - Zara
bizuteria - H&M
okulary - Space Flight %

Saturday, 15 June 2013

River Island cowboy boots



Sa to chyba najwygodniejsze buty w mojej szafie. Poza wygoda charakteryzuja sie rowniez tym ze sa bardzo uniwersalne, poniewaz moge je nosic  praktycznie przez okragly rok i pasuja zarowno do jeansow,  szortow jak i sukienek. Zimy w Belgii sa zwykle cieple i bezsniezne wiec pewnie zdarzy mi sie zalozyc je rowniez zima.



T-shirt - Bershka
szorty - H&M








sukienka i torebka - H&M





koszula - C&A
jeansy - Bershka

Sunday, 9 June 2013

Sunday, 2 June 2013

pastelowo













bluzka, bizuteria i buty - H&M
jeansy - Bershka
torebka - Mango
okulary - River Island